Thursday, February 26, 2009

Jam Biological Gua Rosak Lagi

Minggu ini sudah tiga kali lewat ke kelas pagi.

Termasuk pagi tadi(26/02/09).

Benggang betul.

Gua tak suka bangun lambat, rasa macam rugi sangat bangun lambat.

Tapi nak buat macam mana gara- gara tak boleh tidur dari pukul 2 pagi hingga 6 pagi baru terlelap mata.

Nak bangun study, teman- teman sedang tidur. Kalau buka lampu ganggu diorang pula. Jadi bergolek- golek atas katil sambil cuba melelapkan, tahu- tahu sudah lewat ke kelas pagi.

Tak tahu mengapa gua susah nak tidur nak walhal waktu siang tak tidur pon.

Cuti ini nak pergi jumpa Doktor.

Harap- harap lepas ini tak bangun lewat lagi.

5 comments:

sickchild said...

ade ke ubat nak elak bangun lewattt.
ayokk.
nak gak.

Shamimi said...

To Siti: Tak th ada kew ubat tu...
Klu ada nanti mimi bg th kamu yea...

bakrihafizhisham said...

minggu i aku dah masuk kelima kot.
fenomena normal.
aku pun tgh buat research untuk requirement english class aku tentang sleeping patern, tapi aku buat untuk budak architecture je lah
:P
owh dan biasanya,
aku akan terus tido kalau letak kepala atas bantal.

faracomel said...

ello..aah..naik laut jer..bz ckit nowadays....may be dah tak blog lagi after this..or tukar blog lain pulak..haha..hows ur life? sihat?..jgn bgn lambat yer..

lavidalabelle said...

aku selalu kalau susah tido, makan pil pink selsema setengah biji. senang lelap.