Tuesday, February 3, 2009

Gua Jatuh Chenta

Hoho ini mungkin pelik tapi memang gua sudah jatuh chenta.

Gua jatuh chenta sama Pensyarah English yang mengajar gua.

Haha boleh kew macam itu. Tapi gua sememangnya tertarik dengannya.

Chumel, kecil molek dan chantek tapi punyai suara yang lantang, tidak sesuai fizikalnya yang kecil molek.

Suka ikut mimik mulutnya pabila bertutur semasa mengajar.

Bila tiba kelasnya tidak sabar menunggunya melangkah masuk ke kelas. Gembira dan tenang saja melihatnya.

Owh gua sudah jatuh chenta sama itu pensyarah tapi apa kan daya ianya hanya khayalan semata- mata dan dia adalah guru gua.

Selalu berdoa supaya diketemukan chenta hati sepertinya.


P/s: Hoho rasa macam bengong pon ada ini. Apapon ianya hanya la impian yang tidak bisa terjadi. Hanya berharap dan berdoa ketemu jodoh sepertinya. Amin.

2 comments:

sickchild said...

weh ngorat ah ape gi!!!!
hahaha gila ah.
aku pna ade lecturer ske aku. tapi da tua ganyut.
ade 10 anak kot

Shamimi said...

To Siti: Hoho x blh sdh ada ank 2 owh. Patutla akmal cinta sm kamu.Hihi...