Sunday, February 8, 2009

Di Tag oleh Budak Sakit. Hihi...

Kepada Cik Siti, jangan marah ar kalau marah nanti kena jual owh.

Kalau boleh, gua ingin jadi...

"Assassin"

Atau lebih dikenali sebagai pembunuh upahan. Best owh jadi pembunuh upahan, boleh bunuh orang sesuka hati. Gua boleh bunuh sesiapa sahaja yang gua tak suka. Lepas itu gua ada banyak identiti jadi tak la kena tangkap bila pergi mana- mana sambil membunuh orang diatas arahan yang diberi tapi yang penting upahnya mesti mahal. Lagi besar atau tinggi pangkat orang yang dibunuh. Lagi tinggi ar upahnya. Macam cerita Hitman atau Bangkok Dangerous.

_Jumper_

Kepada sesiapa pernah tengok cerita tahukan macam mana rupanya. Ha macam tu ar gua nak jadi. Bestkan boleh pergi melompat kemana- mana tempat yang kita suka dengan sekelip mata jew sambil itu leh mengurat gadis chantek. Huhu...(Dalam blog pon leh lompat- lompat juga)

=Burung=

Lebih kurang macam jumper juga sebab boleh terbang meluncur sesuka hati di awan biru. Cakap pasal awan teringat Awan Dania. Hoho Scha yang chumel, minat gila owh.

-Ikan-

Sebab suka diving dan tengok ikan- ikan yang chumel berenang dengan riangnya seperti tiada apa yang berlaku. Boleh berenang dengan Ikan duyung. (Maya Karin owh)

+Camera Dslr+

Sebab boleh mengambil gambar- gambar penorama yang indah, ahmoi dan gadis chantek banyak- banyak. Hihi..

*Radio*

Mendendangkan lagu kepada orang ramai dan memberi info berguna. Suka dengar Hitz.fm. JJ dan Rudy morning crew.

Okay- okay sebenar apa yang penting jadilah diri sendiri yang tahu batas- batas hidup. Menghormati sesama umat manusia yang lain. Selalu menginati bahawa kita sebagai umat islam tunaikan lah tanggungjawab kita.


P/s: Penat juga nak fikir Cik Siti oit pasal tag nie. Sebenarnya malas nak buat tapi layankan sahaja. Malas nak tag orang nanti kena maki.

3 comments:

sickchild said...

hahahaha.
aku pun peat nak mikir time buat tag ni. hahahaha.
thanks sudi buat. =))

Shamimi said...

To Siti: Tahu tak pe. You r welcome.

leya-d said...

ecece.. cam sweet je prenggan terakhir tu... ;p