Tuesday, April 21, 2009

Minggu Final Exam


Kepada blogger- blogger yang nak final exam tu, gua ucapkan selamat menjawab final exam dengan jayanya.

Gua pun nak final dah nie. Minggu depan bermula periksa. Sekarang ini dalam mood belajar, jadi tengah pulung mengulang kaji dan menyiapkan assignment yang terbengkalai. Hoho...memang gerun nak cuak gila bila nak final sebab sem nie semua subjek memerlukan daya ingatan dan kefahaman yang jitu. Tapi gua percaya semua bloggers yang nak final mesti merasai perasan sebegitukan.

Blog tetap diupdate tapi mungkin lambat kot sebab nak beri tumpu dulu dekat final nie. Kalau agak penat belajar gua update okay.

Okay, kepada bloggers sekalian selamat menjawab final exam dan gua doakan semua mendapat pointer yang bagus. Tadaa...


P/s: Paling risau subjek Thermodynamic, siapa pernah belajar subjek ini mesti tahu kegerunannya.

No comments: