Saturday, April 4, 2009

Michael Cepat Sihat, Rindu Sama Kamu


Sudah masuk dua minggu Michael demam.

Demamnya berterusan selepas dia sakit kaki gara- gara kasut yang lama. Lantas gua terus hadiahkan kasut baru kepadanya.

Terubat la sikit demannya tapi tetap tak baik lagi.

Dari deman, dia dapat asma pula. Kesian tengok dia, tercunggap masa jalan. Almaklum sudah lama dia tak demam. Sekali kena berlarutan lamanya.

Gua suruh dia berehat dekat rumah saja. Nanti sudah sihat, kita pergi jalan- jalan ek.


P/s: Entri buat suspen jew. Gua bukan gay ek, tapi Michael tu ialah kereta mini kesayangan gua dan ayah gua la. Hahaa..Bagi nama Michael sebab minat Michael Schumacher.

2 comments:

emma songall said...

LOL.
gimmick.
huhu. xp

Shamimi said...

To Emma: Yup its gimmick. Tp mmg btol mini demam. Dia msh lg berehat drmh. Hihi...:p