Friday, October 10, 2008

Tidur bagaikan seminit + 15 minit.

Pagi tadi(09/10/08) bangun dari tidur rasa macam baru tidur seminit sahaja. Macam baru lelap mata kemudian terjaga dari tidur. Sesiapa yang pernah menghadapinya pasti tahu bagaimana ia perasaan itu. Sungguh ligat masa berlalu meninggalkan kita. Tahu- tahu sahaja sudah pagi. Melihat jam dinding tepat kol 8:00 pagi. Di dalam hati menjerit "Argh gua sudah lewat ke kelas".

Lalu bergegas mandi dan bersiap dengan ala kadarnya lantas terus ke kolej yang memakan masa setengah jam(BTHO- MFI Bangi). Ironik gua telah memecah rekod sepupu gua yang menunggang motor ke kolej dalam masa 20 minit. Gua telah memecah rekodnya 5 minit awal darinya. Abis meter gua bawa. Hihi..Bayangkan kalau bawa R6 lagi lajulah gua bawa. Selalu menunggang dengan berhemat tapi lambat punya hal, itu yang 15 minit samapi ke kolej.

P/s: Pada teman- teman jangan yang buat macam gua merbahaya.

No comments: