Tuesday, September 23, 2008

Memori: Gadis Chantek #1

Seperti yang diberitahu sebelum ini. Gua agak kekok dan malu dengan gadis chantek ini. Gua menyapa GC yang sedang khusyuk membuat kerja.

Gua: Dah lama kew keje kat sini?(Nada suara yang perlahan.)

GC: Gape dia dok dengar lea.(Loghat Terengganu)

Gua: Doh lama kew kije kat sini?(Kecek ganu takut tak dengr lagi)

GC: Owh..Lama jugak tapi bukan bekerja tapi praktikal jew.

Gua: Owh praktikal ingatkan dah keje tetap doh sebab tengok sibuk jew.

GC: Dok sibuk jugak cuma buat- buat sibuk takut bos marah nanti. Leni ganti tempat tasha(staff cuti bersalin).Tasha tinggal banyak kije ke saya.

Gua: Patut la tengok sibuk jew. Hihi..

Gua: Awak dari IKM ek?

GC: Dok ah belajor dekat Politeknik Dungun.

Yang lucunya disini. Sepatah gua bertanyakan soalan. Sepatah la GC menjawab soalan mungkin malu agaknya. Perbualan terhenti kerana tiada orang didalam bilik, gua risau kalau apa- apa terjadi mampos gua. Lalu memberi alasan ada kerja perlu dibuat diluar pejabat.

3 comments:

safwanisa said...

waaaaaaaaaa...comel giler...biler nak declare???

ameirul azraie said...

hahaha..ada je mamat seko ni..btol tu, bila nak ngurat gc?

Minister Of Mind said...

ape cer skarg ngan GC?