Thursday, June 12, 2008

Terlebih Caffeine, Gua Dah Lalok...

Slm...Huhu tajuk diatas bukan bermakna gua ambil dadah yea...Yang sebenarnya gua dah minum terlampau banyak air Nescafe sehinggakan kepala otak berpusing...Maksud gua lalok tu bukannya ape...Bila banyak sangat minum Nescafe gua jadi khayal tapi tak la sampai tak boleh buat kerja cuma rasa sakit kepala dan khayal sikit...Bila terlampau banyak sangat caffeine dalam kelenjar adrenalin...Gua jadi aktif, yela bila tak mengantok, penumpuan pada kerja jadi lebih jitu dan semangat untuk menyelesaikan kerja...Pagi tadi bangun awal pukul 5:30 pagi dah bangun siap jerang n buat air lepas tu siap hantar adik gua pergi sekolah lagi sehinggalah masuk ofis, gua naik tingkat 6 guna tangga semata-mata nak hilangkan rasa lalok ni...Gua pon tak tahu nk cakap macam mana...Kejap rasa macam lalok..kejap macam mengantok...Lip lap lip lap cergas pulak...Bercampur baur kesan caffeine ini...Jadi gua ingatkan lu orang kat luar sana kalau nak minum air nescafe tu biar kena pada masa dan keadaannya...Hargh pe lagi lu fikir la sendiri kalau perkena origanal caffeine pe pulak kesannya...Huhu...

P/s: Baru kena Nescafe dah rasa tak betul tapi ada bagus jugakan untuk hari sebab gua tengah banyak keje nie...hihi

No comments: