Friday, July 11, 2008

The Devil Wears Prada

Gua tahu cerita ini sudah lama ditayangkan tapi baru dapat tengok cerita ini. Gua dah agak cerita ini memang best. Lepas tengok cerita ini terus bertambah semangat untuk belajar lebih tekun dan ingin mengatur masa dengan lebih rapi dan sentiasa berfikiran jauh kehadapan. Maksud gua perlu bersedia, cergas, berfikir luar dari kotak fikiran kita dan paling penting kena tanamkan minat dalam apa jua pekerjaan yang kita ceburi. Dengan itu baru kita boleh berjaya dimasa hadapan. Lepas ini gua kena lebih terperinci membahagi masa diantara kerjaya(Di masa hadapan), keluarga(perlu diutamakan) dan cinta(Bt masa ini masih single).
P/s: Sesiapa pernah tengok cerita mesti rasa benggang gila dengan bos dia yang so complicated. Gua pernah merasainya semasa kerja dulu. Agak tertekan jugak la...Hihi tapi gua sukakan cabaran.

3 comments:

Dyana/Nadia/Dai/dizzy said...

saya pun dah tgk.part plg best masa diaorg padan-padankan baju.Sangat lawa! Paling tak best masa dia terpaksa backstab kwn dia. In real life I don't want to be like that. Working with boss macamtu best.Mmg adventure.Make us want to do better.

SafwanIsa said...

lu suke cabaran?

kt CH ni ade byk dokumen2 yg agak mencabar ntk di komplete kan...hehe

cabaran beb cabaran

Anonymous said...

ceriter ni cool bro..huhu
awek pun cool =)
selamat belajar
cheers~