Tuesday, March 25, 2008

Im free now...

Haha macam x caya lak gua akn tulis blog lagi mlm nie...sum ow now im feel better coz knowing em hv a new p****n but i not supprise coz i knew this will happen to me...Agak tkilan jgk tp gua tetap tabah melalui dugaan nie...gua th bende nie mesti blaku jgk maybe salah aku jgk kerna terburu2...tp pe leh bt nasi sdh jd bubur...x nk mkn kn mkn jgk kn...haha...tu jln yg aku pilih jd aku kn hadapinye dgn tabah n sabar...tp selama nie pon gua mmg sorang yg independent selagi gua blh setelkn masalah gua setelkn sehingga la x blh bru gua mintak tlg ngan org...tp bt gua tkilan knp x bgtau gua...klu iye bgtau la...gua x mrh pon...gua sorg yg open minded...xdenye nk simpan dendam...gua bhrp sgt blh bgtau skrg2nye gua rs bebas...xde maknanye klu gua tggu pon...lg baik gua bt aktiviti yg gua suka...hihi x sabarnye nk g diving...kt sn nanti gua nk relax sepuas2nye n tenangkn fikiran...rancanng blk cita2 gua...Salah cita2 gua akan tcapai cuti hujung mggu nie...Pasni smbg belajar...belajar rajin2 pastu keje giler babi nye pastu beli rmh, R1 n kete idaman gua...klu blh nk kuar dr malaysia nie nk cr pengalaman kt luar plk...parents aku pon dh bg green light so xde mslh la bg aku...cuma kn belajar rajin pastu cr keje yg bagus...k la gua pon x th nk ckp pe lg...kang lmbt plk bgn bsk..dh la bsk ada meeting...daaa....

No comments: