Thursday, June 5, 2008

Tak sabar nak sambung belajar

Salam...Selepas melakar perjalanan perjalannan hidup...Gua rasa tak sabar nak sambung belajar semula...Tinggal lagi 3 minggu notis berhenti kerja pastu rehat seminggu kemudian daftar masuk belajar...Gua teruja untuk belajar kerana gua dah tahu perjalanan kerja dalalm bidang engineering ini macam mana...Jadi lagi semangat untuk meneruskan perjuangan dalam bidang engineering ini...Gua perlu lebih berusaha dan rajin kalau nak berada dalam kelompok yang lebih selasa apabila tamat pengajian gua nanti...Selepas itu boleh menrealisasikan impian gua...Gua rancang nak kerja luar dari Malaysia...Paling dekat gua nak kerja Thailand, Singapura atau Brunei dan paling jauh Canada...InsyaAllah....Tapi kalau ditakdir dapat kerja dalam Malaysia pun tak kisah sebenar cuma lambat sikit la nak langsaikan hutang belajar nanti...Kalau kerja dekat luar negara senang sikit kot...hihi...Dat all for today daa...

4 comments:

Dyana/Nadia/Dai/dizzy said...

ape?!"dat all for today daa.."
6 hari tak update,kamu post satu ja?
I wont say good luck in your study bcoz smua org akan cakap

I would say "work hard work smart,igt mak bapak n blog"

sy pun terinspired nak smbg blajar after read ur blog

SafwanIsa said...

pergh, bagus ade cita2 tgi
tp
keje dgn vastalux pn ok ape
hehe, peace
selamat menjadi pelajar semula

Shamimi said...

To dyana:
Actually byk benda nk cerita tp x sempat plus internet kt yard(outstation)lembab laa...Nanti sy blk KL update ek...

To safwan:
Mmg okay tp takkan nk duduk kt takuk lm jew kn improve skit...Bru hidup lebih selasa...Klu gua kt Vastalux smpi biler gua nk pki Yamaha R1...hihi

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

jangan tinggalkan yusran!!! :p