Wednesday, May 6, 2009

Cuti sudah bermula tapi tak tahu nak buat apa...


Dua hari sudah berlalu final exam dan gua masih berada di rumah sewa melayan anime jepun Bleach dan Naruto Shippuuden yang sudah banyak episode gua terlepas tengok.

Pada hari Isnin sudah melepas gian menonton wayang bersama Dai. Gua tak tahu nak buat apa lagi selain menonton anime jepun. Awalnya bercadang nak bercuti ke Pulau Langkawi tapi diatas sebab tertentu tak jadi pula. Apa- apa pun masih awal lagi untuk bercuti kemana- mana. Mungkin dalam seminggu ini duduk dekat rumah sewa kemudian baru balik ke rumah cheras.

Masih berfikir mahu buat apa cuti 2 bulan ini. Gua rasa balik nanti nak menghias bilik la tapi itupun kalau rajin. Cuba membuat senarai kerja apa yang perlu dibuat cuti 2 bulan ini. Sudah siap nanti gua akan beritahu.

Okay nak sambung layan anime jepun. Daa...

4 comments:

emma songall said...

jum layan Boys Over Flower.
gerenti xbosan.
huhuhu!

Shamimi said...

Boys Over Flower citer anime jepun jgk kew?

bLosSom86 said...

kerja 7E! :)

Ameirul Azraie Bin Mustadza said...

tengok how i met your mother :)