Wednesday, December 10, 2008

Ditag oleh Miss Dyana

Okay setahu gua orang yang photogenic ini ialah orang yang apabila photonya disnap mengunakan apa jua kamera nampak kacak, cantik dan bergaya didalam apa jua keadaan atau kedudukannya(Betulkan gua kalau salah pergertiannya). Jadi inilah photo- photo yang gua rasa photogenic.
Ini sepupu gua. Umur campur tolak darab sama dengan gua. Dia ini memang gila gambar, tengok saja photo diatas sampai gila ambil photo sendiri. Huhu..sory bro gurau jew. Dia ini snap jew mana- mana sudut ada jew gaya yang dia nak buat tapi smart dan bergaya.

Yang member sepupu gua punya adik. Hihi..Lawa kan ala- ala chinese ayte. Pernah jatuh hati dengan gurl ini tapi dah ada boyfriend la. Huhu..Yang ini asal jumpa cermin jew mesti snap punya, gurl ini pandai buat mimik muka yang menarik dan adakalanya gila- gila sama macam Dyana. Hihi..sorry gurau jew.

Cutekan, masa tengah iron rambut pun boleh snap photokan. Ini anak buah gua yang memang suka snap gambar ala- ala model, tak dapat cari photo yang lagi menarik. Paling suka snap photo dia bila buat mulut macam nak cium orang tu.

Haha ini teman dekat kolej gua. Tengok jew photonya sudah tahu bagaimana orangnya bukan. Sebenarnya dia agak gempal, tapi pandai menentukan cara berpakaian betul supaya tidak nampak gempal dan seorang yang kelakar dan photogenic.


Haha...Sebenarnya tag ini dah lama tapi baru berkesempatan nak buat tambahan pula nak cari photo- photo orang yang photogenic susah sebab gua nya pemacu keras telah diformat gara- gara virus yang durjana.

P/s: Sorry to dyana baru post tagging ini. Hihi...


7 comments:

Dyana/Nadia/Dai/dizzy said...

comelnyer airene

SafwanIsa said...

mane gmbr photogenik si penulis nyer?

cuti ni aktiviti gi mane bro?

ffincher said...

yg first tu, hihi.

Shamimi said...

To Teyha: Knp dgn yang first tu?

ffincher said...

macam satria baja hitam.

emma songall said...

ckp psal photogenic nie mmg mnarik.
ive got lots of friends who really photogenic esp my sister.
ever snap i take of her portrait always can be used as portfolio.

rasanya t nk wut lah entry psal nie.thanks for your idea.really inspired.

btw, thanks singgah n link me.im so honoured!!

btw, mnat photography ryte? got flickr?

Shamimi said...

To Ema:
Sama- sama.
Yup minat photography tp bru jew berjinak2.
Snap photo dgn handphone jew.
Sory xde ada flickr.
Yup photogenic mmg menarik tp kebanyakkan org dia edit kn.
Actually ssh nk jumpa org yg photogenic nie.
Bt ar entry psl photogenic lps tu tag la blogger lain.
Mesti ramai yg buat.