Tuesday, September 23, 2008

Assignment Mandarin + Test

Mandarin Dictionary

Inilah assignment

Meja Belajar Gua


Mp3 yang menemani gua

Haha assignment mandarin yang memenatkan minda dan kudrat. Semalaman gua tak tido buat assignment nie semalam(22/09/08). Apa boleh buat ini yang dikata alam belajar yang penuh assignment dan test. Gua hadap jew assignment nie dari pukul 8.00 malam hingga sahur. Bayang ada 172 perkataan yang perlu gua tulis dan terjemah. Sungguh meletihkan, dah la satu perkataan tu ada satu atau lebih maknanya puas nak mencarinya. Nasib ader mp3 samsung yang best menemani gua hingga kew sahur. Akhirnya siap jugak pada pagi sahur semalam. Sekarang tengah study untuk test tengah hari nanti. Harap- harap masuk apa yang gua study.

P/s: Teringat pesan seorang teman jangan buat kerja minit akhir.

No comments: